V Žiline sa Považanom podaril kúsok, ktorý vojde svojim spôsobom do histórie extraligy


By Michal Runák - Posted on 08 október 2012

V boji o chvost tabuľky  sa po druhej tretine zápas po vylúčení Bratinu zlomil. Na prekvapenie nielen divákov, však úplne opačným smerom.

Po dvoch tretinách bolo v Žiline 2:0 pre domácich a v tom čase sa Žirafy dostali pred Považanov na predposledné miesto v tabuľke. Prišla však 28. minúta a zlomový okamih zápasu. KKF Double Team dokonca verí, že týmto momentom sa dostanú z kŕča a pôjdu nahor v ďaľšom priebehu sezóny.

"Žilina hrala so šiestimi hráčmi, rozhodcovi som kričal, že ich je akosi priveľa. Jeho odpoveď znela, že môžu hrať šiesti, dokedy sa nedostanú k loptičke. Hneď z protiútoku sme dostali gól na 2:0,  tak som vybuchol a rozhodcovi som povedal nie zrovna pekné veci. Dostal som osobný trest a hneď do konca zápasu. Neviem, kde sú také pravidlá napísané. Náhradného brankára sme nemali, preto musel íst do brány hráč z poľa Marek Čerňan. Mrzí ma, že som vybuchol, ale keď sa spýtam troch rozhodcov na výklad pravidiel, každý jeden mi ich inak vysvetlí. To nie je predsa normálne, toto sa nesmie stávať a  kompetentní by sa mali konečne zobudiť," opísal spomínanú situáciu jej hlavný aktér Jozef Bratina a vzápätí si sypal popol na hlavu: "Bolo mi to ľúto, chalani majú tiež povinnosti a ja som im svojim vylúčením veru nepomohol. Ihneď som sa im ospravedlnil."

Do tretej tretiny tak hostia nastupovali s malou dušičkou a domáci sa hotovali Čerňanovi jeho premiéru osladiť. Čo sa však dialo v tretej tretine na ihrisku v Žiline, nad tým hádam krútia hlavami domáci hráči ešte aj dnes.

"Chyba nastala v nás. Kedže sme vedeli, že už nechytá brankár, ale hráč, mali sme rozhodne pridať na streľbe. Do konca tretiny sme vystrelili ešte asi päťkrát na nového brankára Považskej. Do poslednej tretiny sme šli s tým, že budeme  na neho strieľať zo všetkého, ale nechali sme sa zbytočne vylučovať. Z presilovky dala Považská kontakný gól a to ich nakoplo. Ich hráči boli obetavejší a chceli vyhrať viac ako my. Uspokojili sme sa s dvomi gólmi a tam bola zrejme aj chyba.  Za posledné dejstvo sme vystrelili na ich bránku len ubohých šesťkrát," zhodnotil bizardnú situáciu s nepríjemným koncom pre domácich Andrej Miške.

V tretej tretine totiž dávali góly iba hostia a keďže sa im to podarilo až trikrát, mohli sa tak na konci zápasu tešiť z prekvapivých troch bodov. Na obrat mohol zatrúbiť po troch minútach Marián Hrenák, v trestnom strieľaní však ešte neuspel. No už po ôsmich sekundách svoje zaváhanie napravil a ihneď po vhadzovaní prekonal Winklera v bránke domácich. Po ďaľších troch už bolo vyrovnané a päť minút pred koncom šokoval domácich Kuric. 

"Po mojom vylúčení som mal v hlave zmiešané pocity. Hneval som sa na rozhodcu, ale aj sám na seba. Chalani sa, našťastie, dali cez prestávku dokopy a dali do toho srdce. Musím ich jednoznačne pochváliť. Bol to pre nás dôležitý zápas, o to viac ma teší, že sme to zvládli. Žilina náš stav asi podcenila, no musím zároveň dodať, že my sme ich pred našu bránu skoro ani nepustili," povedal ďalej pre náš web Bratina.

Takáto výhra mužstvo naštartuje a práve takto získané body Double Teamu pomôžu i psychicky.

"Myslím si osobne, že tento zápas bol presne tým, ktorý sme potrebovali. Ideme od zápasu k zápasu, naša hra sa zlepšuje a konečne nám to už aj padá do súperovej bránky," dúfa v lepšie výsledky opora Považskej Bystrice a na margo svojho nečakaného konkurenta povedal: "Mal niekoľko dobrých zákrokov, je pre nás dobré, že v prípade núdze sa máme na koho obrátiť," zakončil s úsmevom Jozef Bratina.

Vaše hodnotenie: None Priemer: 4.6 (11 votes)
Značky
Obrázok používateľa cackor

Dobrý deň.

Napísal som pravidlo, podľa ktorého nebolo pískaných veľa, nakoľko sa ani striedaný a striedajúci hráč nezapojil do hry. Bol by som veľmi rád, keby ste na tento komentár reagovali ako normálny dospelí ľudia.

Ďakujem

410 – Striedanie hráčov a brankárov

 

a)   Podľa podmienok stanovených v tejto časti môžu byť hráči na ploche a brankári striedaný kedykoľvek počas hry alebo pri prerušení hry.

b)   Pokiaľ pri striedaní hráč vstupujúci do hry zahrá loptičkou alebo sa akýmkoľvek spôsobom  fyzicky dotkne súpera, zatiaľ čo hráč ktorý odchádza z hry a je stále na hracej ploche, bude uložený trest:

                                                                             

                               MENŠÍ TREST PRE HRÁČSKU LAVICU za príliš veľa hráčov na ploche

c)   Pokiaľ pri striedaní hráč vstupujúci do hry alebo hráč odchádzajúci z hry náhodne zasiahne loptičku, hra nebude prerušená a trest sa neuloží.

Za prvé, kto vytváral tieto pravidlá? A za druhé, čo je to "náhodne zasiahne loptičku"??? Bud hráč loptičku zasiahne alebo nie. Správne by malo byť formulované toto pravidlo : "ak hráč je náhodne zasiahnutý loptičkou". 

Uvedomme si, že niektoré pravidlá sú nezrozumiteľné pre hráčov a tak isto aj pre rozhodcov, nezdá sa vám to? páni kompetentný???

Treba niektoré pravidlá konkretizovať tak, aby boli pre všetkých jasné a zrozumiteľné. Potom by nevznikali takéto problémy.

Bolo by to vhodne doplnit o "zonu striedania" okolo striedacky, kde moze dojst k vymene hracov ale bez ataku supera resp. lopticky podla bodu "c" . Ta zona byt definovana v m ...

Obrázok používateľa cackor

Nie je žiadna ochranná zóna. Hráči môžu striedať hráča, keď je od striedačky ( svojej ) 3 metre.

Na tejto stránke sú nové pravidla od tejto sezóny, schvalené VV SHbÚ.

http://cackorenator.webnode.sk

a) bez zmeny

b) Pokiaľ pri striedaní hráč vstupujúci do hry v zóne 3m (definovane v stati ...)  zahrá loptičkou alebo sa akýmkoľvek spôsobom fyzicky dotkne súpera, zatiaľ čo hráč ktorý odchádza z hry a je stále na hracej ploche, bude uložený trest:...

c) Pokiaľ pri striedaní hráč vstupujúci do hry alebo hráč odchádzajúci z hry náhodne zasiahne loptičku v zóne 3m (definovanej v stati...) , hra nebude prerušená a trest sa neuloží.

 

Potom toto pravidlo bude jasne kazdemu, a nebude problem s vykladom pravidla, ktore zaroven riesi zonu striedania ....

 

Rozumieme si??

CAPTCHA
Táto otázka slúži na odradenie spamerov.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.