Kežmarok s trestom a podmienečne zatvoreným ihriskom


By TOPhbl.sk - Posted on 09 december 2018

Kežmarok organizáciu extraligového duelu s Považskou Bystricou nezvládol.

Disciplinárna komisia Slovenskej hokejbalovej únie (DK SHbÚ) v zložení predseda JUDr. Jaroslav Straka, člen Mário Krist, člen JUDr. Miroslav Pavelka rouhodla na zasadnutí dňa 30.11.2018 o priestupku hokejbalového klubu MŠK Autostyle Kežmarok.

Podľa prílohy disciplinárneho poriadku „Disciplinárne priestupky a sadzobník trestov“ časť B. Kolektívy ods. 2 písm.a)  ukladá trest

  • Finančnej pokuty v sume 50,- Eur, ktorú je povinný klub zaplatiť na číslo účtu, alebo v hotovosti na sekretariáte SHbÚ.
  • Uzavretie ihriska na 3 zápasy. Trest UI sa podmienečne odkladá do 30.5.2019.

Odôvodnenie

Disciplinárna komisia SHbÚ na svojom zasadnutí konanom dňa 30.11.2018 rozhodovala o priestupku kolektívu MŠK AUTOSTYLE KEŽMAROK za nedostatočnú usporiadateľskú službu, nešportové správanie divákov, napadnutie hráčov súpera na základe zápisu o stretnutí, hranom dňa 17.11.2018 v hokejbalovej extralige  medzi tímami MŠK AUTOSTYLE KEŽMAROK a HBK PROTEF POVAŽSKÁ BYSTRICA a vyjadrení zúčastnených klubov.

Dvaja hráči Považskej Bystrice č.26 Piják a č.12 Ďurkech boli počas zápasu (sekundu pred koncom, v súboji pri mantineli) napadnutí neznámym divákom. Usporiadateľ zaangažovaného diváka vyzval, aby opustil areál, čo sa následne aj stalo. Nebolo potrebné ho vyviesť. K žiadnemu zraneniu hráčov Pijáka a Ďurkecha neprišlo.

Je neprípustné, aby prichádzalo k verbálnym, alebo fyzickým útokom na hráčov a ďalších činovníkov hokejbalových zápasov a klub MŠK AUTOSTYLE KEŽMAROK musí tomu pripôsobiť usporiadateľskú službu, prípadne oddeliť divákov od priameho dosahu k hracej ploche.

Disciplinárna komisia rozhodla tak ako je uvedené vo výrokovej časti tohto rozhodnutia a trest uzavretia ihriska podmienečne odložila do 30.5.2019.

zdroj: hokejbal.sk

Vaše hodnotenie: None Priemer: 5 (1 vote)
Značky

CAPTCHA
Táto otázka slúži na odradenie spamerov.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.