Dôvodom kontumácie zápasu Orlov nepodpísaná 'registračka'


By fhbl.sk - Posted on 10 október 2009

Brankár Blue Wings Filip Šebesta informoval o dôvode kontumácie zápasu sedemnásteho kola medzi Zoborskými Orlami a Blue Wings. Malo by ním byť nepodpísanie "registračky" jedného z hráčov Orlov.

 

"O dôvode som bol informovaný mailom z oficiálnej stránky.V zápase nastúpil hráč súpera a nepodpisal si registračku. Rozhodcovia to uviedli do zápisu o stretnutí. Zasadala komisia a zápas skontumovala.Podľa pravidiel hráč nesmie nastúpiť do stretnutia s nepodpísanou registračkou," povedal brankár Filip Šebesta.

Kontroverzný pondelňajší duel obklopuje množstvo problémov. Začalo sa to sťažnosťami Orlov. tí namietali, že súper v predošlom zápase nezabezpečil rozhodcu, čo malo znamenať automatickú kontumáciu. Duel sa však nakoniec odohral a zvíťazili Blue Wings v pomere 6:3. Podľa posledných informácií z piatka rozhodla disciplinárna komisia o kontumácií.

Zatiaľ nikto nehlasoval
Značky

Orli sa vôbec nesťažovali na to, že súperov hráč neprišiel pískať :) tento problém nastal až vtedy keď nám pán Ševčík oznámil kontumáciu ale ani vtedy nepadlo ani slovo o tom. tie reči boli iba tu na nete ale to sú aj tak niekedy reči do prázdna. keďže BW si víťazstvo svojím výkonom zaslúžilo. takže sme spokojní s kontumáciou, veď nám to nijak neublížilo :)

no ked sa tak na to divam, tak toto mala byt ta obojstranna kontumacia.ako sa spomina v pravidlach. lutujem orlov ze si musia taketo masinerie zazivat.hanbite sa pan sevcik!!!

 

inac konecne tim,ktory sa nebal otvorit si usta, klobuk dole pani!

neboj sa aj mi sme sevcikovy vraveli ked si znas robil prdel ked ten rozhodca telefonoval na našom zapase a povedal nam že to bude riešiť a dalej potom povedal že však on ma s toho ponaučenie ....

Noo..vidis je to vyriesene..

on ma stoho "ponaucenie" vy ste prehrali zapas..

a pan sevcik vas pochvalil aky ste poslusni ze sa nestazujete..

Však toto je to strašne ferove voči nam .. od neho

CAPTCHA
Táto otázka slúži na odradenie spamerov.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.