Hokejbal sa v Česku stáva komerčnejším


By Ján Ivančík - Posted on 14 máj 2011

Hokejbalová extraliga v Česku sa dostala na novú, komerčnejšiu úroveň.

Českomoravský zväz hokejbalu podpísal niekoľko zmlúv, ktoré zrejme úplne zmenia vnímanie hokejbalu u našich susedov. Po vstupe nových partnerov liga mení názov i logo. Jedna z hokejbalových veľmocí mení tento šport vo svojej krajine na komerčnejšiu záležitosť. Tipsport tak bude po hokejovej lige v Čechách i na Slovensku partnerom aj na hokejbalovom poli.

Generálnym partnerom extraligy sa stala spoločnosť Tipgames a.s. Liga získali i hlavných partnerov v podobe spoločnosti SABE spol. s r.o. a Hey Média s.r.o.. Generálnym mediálnym partnerom je Radio Hey!.

"Výsledky dvojmesačnej tvrdej práce začínajú pomaly naberať obrysy. Som veľmi rád, že predsedníctvo ukázalo, že má potenciál a hokejbal vie získať zvučných partnerov," povedal pre oficiálny web hokejbalu v Česku predseda zväzu Josef Kozel. "Veľa je o hokejbale počuť najmä v súvislosti s majstrovstvami sveta v Bratislave. Od novej sezóny by potom otázky marketingu a médii mali mať svoj pravidelný rytmus a objem. Okrem agentúry Niosport jednáme aj s ďalšom agentúrou, ktorá by mala medzery v marketingu doplniť ešte výraznejšie."

Vaše hodnotenie: None Priemer: 3.7 (3 votes)

CAPTCHA
Táto otázka slúži na odradenie spamerov.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.